Thursday

gembira - sedih - stress

1. happy sebab sekarang, dah ada title. lels. belum pun. tapi hampir ke arah itu. terima kasih kepada seluruh keluarga saya dan seluruh keluarga dia, serta kepada semua yang membantu menjayakan majlis.

2. sedih sebab, nantilah cerita.

3. stress sebab, saya tak suka kumpulan saya. tak suka semua orang yang menyebabkan saya dicampak campak seperti kulit pisang. katanya cina racist tapi melayu pun sebenarnya sama racist. pergi clump up buat satu group lepas tu buang orang-orang marhaen macam saya pergi kumpulan cina-cina pandai sampai saya rasa saya makin bodoh. takde istilah persaingan sihat kat sini sebab screw this nak bersaing apabenda kalau memang bodoh.

ah sudahlah. minggu depan exam dan sekarang masih perlu busy busy menunggu orang orang gila yang tak pandai menepati masa dan ubah rancangan ikut suka hati mak pak dia.

whew.

No comments: